:)

Visste ni att man inte kan ringa till svenska Telenor från Norge? Inte jag heller fram tills nu. Helt sjukt ju!

I lördags hade jag och Micke 2 månader tillsammans. Vi var på IKEA och handlade lite behövliga saker :) och sen var det iväg till bowlinghallen för att träffa Camilla och Robert. Först satt vi och drack öl och pratade lite skit när vi väntade på vår bana. Sen var det på med barnskorna för min del och spelet var igång. Säger bara girlpower! Camilla vann och jag kom två. Nöjda tjejer som gick hem :) Var en underbart mysig dag som säkert kommer göras igen.

Jag och Micke har även börjat träna på gymmet. Var lite segt i början men nu är vi igång och det funkar faktiskt riktigt bra! Ska dit när Micke kommer hem från jobb. Älskar att träna på gym. Undrar varför jag inte gjort det innan.

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag äta lite så jag inte svimmar på löpbandet :P

Älskar min Mikael över allt annat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0