I väntans tider

Sitter just nu i soffan hemma hos Micke och väntar på att han ska spela klart så vi kan äta någon gång :P Blir kylling med ris tror jag, alltid gott :)

Veckan som gått har varit riktigt dryg, jobba stängning fast jag inte skulle gjort det, gått hem sovit och sen gått till jobb. Det som varit positivt är att jag jobbat med bra människor. Och att jag kunnat träffa Micke så mycket som möjligt :)

Så nu har vi våra fyra välförtjänta lediga dagar. Skulle gått och tränat idag men det blir nog av en annan dag känns det som. Och imorgon ska vi på kino och se The Tourist. Ska bli koseligt.

Ska även få prata med min mamms imorgon. Hon och bästaste Perola är ju i Thailand och har varit där sen den 28 december. Saknar henne faktiskt, träffar ju inte henne när hon kommer hem men hon är ändå närmre mig än vad hon är nu...

Ska gå ner och handla sås nu. Ha en bra helg gott folk :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0