Vi har gått och gått och gått

Tja Tja bloggen!

Sitter helt ensam i vårt nya hus och funderar lite över hur livet är. Var på Fredensborgveien innan och hämtade hit min gamla säng. Och där hemma var min gamla barndomsvän Emelie. Var helt sjuukt länge sen jag träffade henne. Hon undrade varför jag hade bytat efternamn, och när jag berättade så blev hon helt överraskad. Hon kunde inte förstå varför jag bröt upp med Peter (min pappa).

Att allt kan hända på, nu i detta läget var det ju länge sen, så kort tid. Ens liv kan verkligen vändas upp och ned på bara några dagar! Mitt liv förändrades hur snabbt som helst när jag träffade Micke. Jag har inte mått så bra som jag har gjort sen jag träffade honom. Det var verkligen meningen att vi skulle bli vi <3

Igår tog vi en dag där det bara var vi i fokus och hade en helt underbar dag! Vi gick ner till båthamnen som ligger precis vid oss och började gå och pratade om allt mellan himmel och jord och bara njöt. Till slut kom vi till Lysaker som ligger ungefär 5 km bort. Och vi såg en skyllt där det stod "Velkomen til OSLO".

Sen gick vi hem och lagade lite mat, lax med bakpotatis, helt sjukt gott! Åt så jag fick ont i magen :) Och så avslutade vi vår underbara dag med att kolla lite resor nu till vår semester :) Älskar att spendera tid tillsammans med Micke. Inga måsten och inga krav. Underbart!

Nu ska jag gå och göra mig iordning till en lång jobbenatt tillsammans med Micke och Caroline! Mys mys. Men först ska jag slänga sopor :)

"Ta hand om dig själv innan du kan ta hand om andra" ett bra motto.

Älskar mitt allt, Mikael Widercrantz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0