Jobb jobb jobb

Nu sitter jag i vår säng med tända ljus och städat rum och väntar på att baby ska komma hem. Har lite panik eftersom vi snart behöver börja packa men jag vet inte riktigt vart jag ska börja (som alltid när jag ska flytta). Det mesta måste jag ju ha uppe och det jag inte måste ha kan jag inte börja packa än. Svårt det dära:P

Allt börjar gå ganska bra på Mester grönn, börjar kunna ge kunderna tips på hur dom ska hålla sina blommor levande och jag har nog aldrig i hela mitt långa liv vattnat så mycket blommor som jag har gjort den senaste veckan :P Även om det är super tråkigt så ser jag det som en bra erfarenhet och lärdom till min butik i framtiden :) För nu vet jag hur det ska vattnas :P

I lördags jobbade jag först på MG i åtta timmar sen hem en runda och sova en stund och därefter var det 00-05 som gällde på McErn :) Det var en sjukt jobbig men sjukt kul dag! Så så blir det nog i fortsättningen. Kul att komma til McErn och kunna allt som ska göras, känna att man kan något. :)

Och där blev tvätten klar. Tror jag ska ta och hänga upp den och sen hoppas på att min älskling kommer snart! <3

Mikael+Emilia=<3

P.s En vecka kvar till flytten och 13 dagar kvar tills jag och hjärtat har ett halv år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0