1 år

Snart hostar jag ut något ur min kropp känns det som! Hostar och hostar och hostar... Det slutar liksom inte. Och ont gör det också! Inget kul alls!

Igår hade jag och min underbara Mikael 1 ÅR tillsammans! Det känns som om vi fortfarande är kvar där vi var för ett år sen om man tänker på hur kär jag är, men samtidigt känns det som om vi kännt varandra hela livet plus mycket till! Han är mitt allt, min bättre hälft min själsfrände! Han är den jag kan vara precis mig själv med utan några krussiduller, han lyssnar och finns där vid min sida oavsett vad. Han är en otroligt rolig och glad person som värdesätter det rätta i livet, och framför allt en person som älskar mig för den jag är. Alla mina önskningar gick i uppfyllelse när jag träffade Mikael. En drömkille ända ut i fingerspetsarna! Du är en underbar person som jag värdesätter på alla sätt!

Jag älskar dig Mikael Widercrantz

Nu ska jag, Micke och min hosta gå och lägga oss och hoppas på att få sova lite inatt!

Godnatt mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Min söta pumse-boll! Älskar dig mer än allt! Och lite till :)

2011-11-25 @ 05:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0