Du ljuger bättre än delfiner simmar

Sitter just nu vid köksbordet, som jag delar med tre underbara killar, och lyssnar på hög musik och känner mig lycklig! Jag vill säga att det var länge sen jag kände det så här, men jag vet att jag alltid känner så här mer eller mindre. Just nu mer!

Att få leva ett liv fullt med kärlek till sig själv till sina vänner och framför allt till familj och underbar pojkvän är inte alltid en självklar vardag, men jag har privilegiet att få leva så. Och jag är mycket stolt över vad jag har åstadkommit i mitt liv fram till idag. Jag är helt säker på att framtiden bjuder på mer att vara stolt över.

Jag har funderat länge och MYCKET (läs MMYYCCKKEETT) på vad jag vill göra när jag blir stor, men det är helt tomt! Hur kommer man på vad man vill göra? Hur gör man? Och om man inte kommer på något då? Vilket fack hamnar man då i? Det misslyckade facket? Åhr! Varför är det så svårt att vara vuxen? Och så många frågor, men inga svar!

Förhoppningsvis kommer jag på något jag tycker är kul att stiga upp till på morgonen och göra i åtta timmar om dagen. Annars får min bättre hälft bli så framgångsrik så jag kan hamna i facket misslyckade och vara hemmafru med våra barn. Kanske! Hoppas inte!

Jag har kommit på en sak dock! Jag tror jag fick en sån där lampa över huvudet och ett pling hörs, en snilleblixt med andra ord! Jag vill ha en hobby! Jag har inte riktigt hittat en hobby som jag tycker om som jag verkligen brinner för. Jag kände att till att börja med ska jag börja med Yoga här hemma. Ska bli klar att köpa en yogamatta när jag är ledig bara, sen ska jag köra igång! Shit vad jag ska göra YOGA! :)

Jag vill också få med att min bästa pappaPerOla är riktigt MEDIUM! Är så stolt över honom! Så nu väntar vi bara på att min älskade mamma ska få cert! Det dom gör för andra och för sig själva är helt underbart! Mina förebilder, absolut! Vill ge mina barn den uppväxt och underbara föräldrar som jag har!

Men nu ska jag och min Micke gå och lägga oss eftersom det är en ny dag på donken imorgon! Är stolt över oss och vad vi kan åstadkomma tillsammans! Tillsammans är vi starkare!

Älskar dig alltid Mikael!

En go låt som är rätt najs att lyssna på! :)



sjæl ass <3

Kommentarer
Postat av: Pappa Per Ola

Love you :)

2011-10-26 @ 10:46:31
Postat av: Mamms

Min älskade tös! Du gör mig så glad :o) Du växer hela tiden i dig själv, du ser din egen själ och därmed andras. Om alla hade haft den förmågan som du har, hade världen sett bättre ut. Jag vet att du kommer på vad du vill göra och det kommer att fullkomligt explodera när den dagen kommer :D explodera av goa känslor. Jag vet också att du har mycket att ge till andra. Därför är det viktigt att du fortsätter att utveckla det du innerst inne känner att du vill göra för det är där du hittar svaret. Gå på den där magkänslan du vet. Även om det inte känns som om det skulle kunna bli ett "jobb" av det så kan det utvecklas till oanade möjligheter. Det är i sin egen sanning man hittar svaren, och du har inga problem med att hitta dina svar. Jag tror bara det handlar om att du förväntar dig att det ska se ut på ett speciellt sätt. Think outside the box :o)



Jag är stolt över dig min fina, du förgyller din värld och därmed andras.



Älskar dig, alltid!



......och du, najs låt ;oD



2011-10-26 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0