Träna Träna Träna

Lite snabbt ska jag hinna med att uppdatera här innan jag och min andra hälft drar och jobbar natt på Nedre.

Har börjat träna lite smått igen på ett gym som heter EVO, världens bästa gym! Kostar inte mer än 300 i månaden och allt där är nytt! Till och med touchskärm på löpbanden! Nice :) Så idag var vi där och tränade i 1,5 timme. Kunde orka med att springa i hela 13 minuter och gå i raskt tempo i 15 minuter och sen styrketräna resten. Känner mig lagom mör i hela kroppen.

Igår hände inte så himla mycket mer än att vi jobbade natt då med. Fanns INGENTING att göra. Helt dött i Oslo centrum. Så förhoppningsvis är det lite mer inatt!

Och sist men inte minst, mamma och PerOla håller på att flytta in i sitt hus nu! Önskar verkligen att vi kunde varit där med dom, men det kommer det med! Ska bli mysigt att bo lite närmre dom i framtiden! Men första helgen i maj så åker vi ner och håller låda :) Ska bli lika mycigt som alltid!

Nu ska jag in i duschen lite snabbt och sen köra raka vägen ner till jubb. (Håller förövrigt på att glömma bort hur man stavar på svenska så unskyld meg hvis det er noen konstige ord) ;)

Ha en underbar helg! Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0