Mycket har hänt...

NU är det lääänge sen jag skrev något här inne. Har inte haft någon inspiration och någon anledning till att lägga upp mitt liv här, men nu känner jag att nu är det på tiden att jag säger något.

Har läst en helt underbar blogg nu ett tag, handlar om en tjej och hennes familj med två barn. Har nästan längtat efter nya uppdateringar från henne, så bra skriver hon och så kul är det att läsa hennes blogg. Och nu finns det människor som uppenbaligen är helt manglade i huvudet som ger sig på både henne och hennes äldsta barn. Vilka människor i hela världen ger sig på ett BARN genom en blogg? Att kunna säga att en 2,5 åring är tjock och ful och leker med för tjejiga leksaker så han kommer att bli gay och att hans föräldrar är dåliga föräldrar..

Hur kan man ha mage till något sånt? Kan inte i min vildaste fantasi förstå att man kan tänka sig att sitta här bakom skärmen och mobba andra människor. Mår man verkligen så dåligt ska man kanske tänka om. Tycker rent ut sagt synd om dom personer som kan må bra av mobbing av denna grad. Gå till en psykolog istället för att sitta hemma. Att hoppa på andra människor så är fegt! endenise.se är hennes blogg om ni vill veta mer.

Och med det sagt så vill jag fortsätta med lite gladare saker :) Mitt liv har tagit en nystart om man kan säga så. Har bytat jobb som jag trivs på och alla där är helt underbara! Även om det är McErn så är det en helt annan stämning och alla är välkomna :) Vi har precis börjat träna igen så BEACH 2012 here we come! Är så himla skönt att röra på sig och man känner sig inte som en soffpotatis som jobbar och kommer hem till soffan. Vilket är skönt!

Och på fredag så får mammsi och PerOlsi sitt underbara hus! Det ska bli så spännande och få se slutresultatet! Är helt spänd och förväntansfull! Ska ner och hälsa på och fira PerOla snart och hjälpa till att flytta och göra iordning! KUL KUL!

Måste bara nämna också att jag är en himla stolt storasyster till Amanda! Allt hon tar sig för lyckas hon med! Jag älskar henne obeskrivligt mycket och Amanda betyder allt för mig, ALLTID! Längtar till sommar då vi ska tillbringa så mycket som möjlig tid tillsammans.

Och sist men INTE minst min underbara sambo, själsfrände, fästman, bästa vän och pojkvän- utan dig hade världen stannat. DU är min värld DU är min luft DU är min kärlek! DU <3 JAG

Over and out - PEACE (gettostyle) <3



Lite bilder på huset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0