CMS?

Siter i soffan och svettas med två tjocktröjor på mig och har läst riktigt gamla inlägg här på min blogg. Det är nog den roligaste läsning ever! Älskar mina tankar och idéer för ett par år sen. Så nu tog jag av mig den ena tröjan, sköönt!

Idag har jag och Micke varit på IKEA! Yeah! Har helt galet mycket salg här i Norge månaden efter jul så det knappt är klokt! Så vi köpte tre växter på rea men allt annat var inte på rea, men nöjda är vi! Älskar att umgås med min fästman! Bra va?! :)

Och sen var det ju det här med vad man ska ha till middag. Varför är det alltid så svårt att komma på vad man ska äta? Har laddat ner en superbra app till vår iPad där man kan se en massa olika recept :) Mycket bättre att titta där än att få svaret "Jag vet inte" varje dag :)

Just nu sitter min man och försöker ta reda på hur man gör en egen hemsida och jag fick i uppgift att ta reda på vad CMS betyder :S Någon som vet?

Men nu ska jag i alla fall göra som de flesta här i huset (förutom Micke) och gå och lägga mig. Är ju en dag imorgon också med massa jobbande.

Så godnatt mina vänner!

Love <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

SV; Tack Emilia för din fina kommentar!!! =D Läste här nedanför att du är förlovad, gud så kul! Var i landet är du bosatt nu?

2012-01-22 @ 11:10:41
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0