FÖRLOVADE

Sitter i soffan, känner mig vuxen och dricker te. Denna dagen fick jag mycket mer utav än de flesta dagar. Jag började städa när vi steg upp och har nu ett rent och fint hus att titta på :) sen planerade vi mat och jag gick och handlade medans Micke kollade hockey. Sen lagade jag mat och kollade på KungFu Panda och nu har jag diskat och lagat mig en god kopp te och därmed känner jag mig som mamma :) Jag beundrar alla vuxna som klarar av att hålla hemligt för sina barn hur mycket det egentligen är att göra som vuxen.

När man börjar komma upp i åldern då man läängtar efter att få flytta hemifrån tills det att man faktiskt flyttat hemifrån börjar man inse sakta men säkert hur mycket det är att göra i ett hem. Och sen tillkommer det massa barn och pojkvänner och allt möjligt som man ska hålla koll på och städa efter. Starkt gjort!
Amanda hann komma upp och jobba i två veckor innan hon åkte hem och jag är så stolt över min syster! Hon är verkligen helt super! Men jag saknar henne mycket nu när hon har åkt hem igen. Får snart umgås mer med henne när vi flyttar hem igen :)
Just nu blev jag ännu mer kär i min Mikael när han kommer upp och säger att han bara ska fixa tvätten :) Min underbara fästman! Ja just det! VI ÄR FÖRLOVADE!!!!!!! Min man han kan han :) Så snart väntar bröllop och barn och barnbarn :) Fast blir nog inte detta året i alla fall. Kanske nästa om vi har tur med att hitta en fantastisk plats.
Nu ska jag dricka mitt te och kolla lite på tv innan jag säger godnatt.
Jag älskar min MIKAEL <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till förlovningen. Önskar ER all lycka.

2012-01-17 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0