Mysdag

Har så mycket som jag vill skriva så jag vet inte var jag ska börja någonstans. Idag skulle vi ha kört till Nordby för att handla lite mat. Gick upp klockan 09.00 efter att ha legat vaken i tre timmar och duschade och var glad över att vi snart skulle iväg. Don knackade på och kom med nyheten att "Vi får inte tag på nycklarna till bilen så vi får ingen bil". Alltså inget Nordby och ingen mat i skafferiet. Piss! Så då gick jag och la mig igen för att sova en stund till. Skönt!

Och i helgen har jag fått reda på massa positiva saker som händer hemma i Skåne! Blir helt stum! Men är oerhört glad över att situationen är som den är just nu! Och igår hände det som vi har väntat på läänge! Håbbe är hemma hos sin mamma igen!!!! Blev så glad så jag grät när Amanda berättade det! Är så glad för er skull! <3

Och i veckan fick jag även reda på att en kompis är gravid på en helt random blogg. Såg hennes bild och tänkte "Va fan det är ju Sara! HON ÄR MED BARN". Alla går och blir gravida just nu känns det som. Så underbart mysigt! Får gärna vara lite närmre mig bara så jag kan vara barnvakt och hålla och mysa!

Och nu ska jag tvinga min underbara man med till Sleven för att köpa glass! Är sugen på det och nu när vi ändå inte har gjort något idag så får vi ta våra söta små rumpor och gå dit! Hoppas ni också har haft en mysig söndag!

Hur underbar som helst!

Living the dream <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0